Produkter
8 fods led rør T12
1>Epistar LED'er med høj lysstyrke: høj lyseffektivitet, enkeltrækket chipbase, lys udstråler ensartet i 140 strålevinkel uden mørk zone.
2>Lang og forudsigelig levetid: 50,000timers levetid overstiger selv lysstofrør af højeste kvalitet
3>Ekstrem effektivitet: Over 80 procent mere effektiv end traditionelle lysstofrør
8 fods led rør t12
Karakteristika for 8 fods led-rør t12:
1>Epistar LED'er med høj lysstyrke: høj lyseffektivitet, enkeltrækket chipbase, lys udstråler ensartet i 140 strålevinkel uden mørk zone.
2>Lang og forudsigelig levetid: 50,000timers levetid overstiger selv lysstofrør af højeste kvalitet
3>Ekstrem effektivitet: Over 80 procent mere effektiv end traditionelle lysstofrør
4>Pålidelig strømforsyning: Høj sikkerhedsisoleringsdriver, høj strømeffektivitet og høj kvalitet.
5>En ende og to ender input tilgængelig
6>Flimmerfri belysning: Eliminer øjenbelastning og hovedpine forbundet med fluorescerende belysning
Parametre for 8 fods led-rør t12:
Størrelse | Watt | Lumen | Parameter |
2FT 60 cm | 8W 10W 12W | 150-160lm/w | Farvetemperatur: 3000k-6500k Strålevinkel: 120-180grader PF>0.95 / CRI>85Ra Lampefod: G13, r17d, fa8 |
4FT 120 cm | 12W 18W 22W 25W | ||
5FT 150 cm | 23W 25W 28W 33W 36W | ||
8FT 240 cm | 36w 40w |
Flere detaljer om 8 fods led tube t12:

Installation:

Ansøgninger:

Ofte stillede spørgsmål:
1. Er dit produkt virkelig højt til 160lm/w?Ja, det er virkelig op til 160 lm/w, udviklet af vores R&D-afdeling for 4 år siden, og er allerede solgt til USA, Canada, Holland, Tyskland, Frankrig, Spanien ect marked. Vi kan sende IES-filen og databladet, hvis det er nødvendigt.
2. Kan jeg bruge direkte uden at gøre noget? Som omgå ballasten? Det er så svært for mig.
Det kan omgå eller kompatible med ballasten, enkelt eller dobbelt ende er ok. Nem installation og meget bekvemt, de fleste kunder køber det i USA, det er det bedste salg.
3. Har den UL eller DLC opført?
Ja, det er godkendt UL & DLC opført, vi har allerede kunder, der sælger der.
4. Kan du sende mig en prøve?
Ja, prøven er tilgængelig om 5-7dage.
Populære tags: 8 fods led rør t12, Kina, leverandører, producenter, fabrik, køb, pris, bedste, billige, til salg, på lager, gratis prøve